Dagarna rusar förbi

Jag förstår inte vart dagarna tar vägen.Tiden bara rusar iväg.
Idag är Neo 15 dagar och han har växt, vill inte att det ska gå så fort. Känner inte att jag hinner med riktigt.
Ja, egentligen känner jag att jag inte hinner med någonting. Dagarna går mest åt till att plocka undan det vi tagit fram dagen innan, mata Neo, byta blöjor och ev försöka vila lite. Vips så har dagen gått.
Men det blir bättre för varje dag som går. Nu börjar vi få till lite rutiner, Neo äter ungeför var 4 timme, utom nu när det har varit varmt då han ätit var annan timme. Så nu får jag sova lite mer så jag känner mig piggare.
Syrran har varit här idag. Var väldigt trevligt att få lite besök och hon stannade hela dagen. Hjälpte mig med Neo så vi fick en massa tid i solen annars hinner jag inte vara ute så mkt. Försökte gå ner till sjön men det var så varmt så vi kom bara några meter innan Neo vägrade, blev som en bastu i vagnen. Nästa gång får vi ta bilen dit. Men det gick lika bra att vara hemma, syrran stack ner till D och hans kompisar och badade en sväng. Jag får ju inte bada på 6v till, lite surt.

I fredags var vi på Bergvik och handlade och då fikade vi med Tommy, Annica och lille Hugo. Så roligt att äntligen få träffa honom och att våra bebbar äntligen kommit, vi har ju följt varandra sen början.

Brorsan har varit har några gånger nu oxå. Han och Malin kom förra måndagen och hade med sig presenter, en radiostyrd Spiderman och en uppblåsbar hoppborg. Riktigt roliga presenter, D älskar Spiderman :) I lördags var vi i Klässbol på linneväveriet och caféet som var jättemysigt. Nu är de i Gbg men kommer tillbaka på fredag. Mamma och pappa är i Spanien, en lite dum vecka att åka dit när det är så fint här men det visste ju inte de när de bokade och de ska ju vara borta i 3v så vi hinner nog få regn på den tiden :) nej det var pessimistiskt. Jag är väldigt glad att värmen och solen är här och Neo har börjat anpassa sig oxå så nu är det lite lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback