Foton beställt

Igår beställde D utskrivna bilder och en förstoring. Det blev nästan 300kort, han valde inte ut några utan tog allihop. Blir till att köpa ett stort album :) Idag låg de på lådan, fattar inte att det kan gå så fort. Förstoringen skulle ta några dagar till. Finns en massa roligt som man kan göra med sina bilder; muggar, väskor, kläder mm. Almenacka ska vi göra en men det blir nog till nästa år, då har vi lite fler bilder oxå :) Det är roligare att ha bilderna utskrivna än i datorn så vi ska försöka framkalla med jämna mellanrum.

Neo är vaken mer och mer nu och längre stunder varje gång. Idag har han varit vaken sen 8.30. D gick precis ut med honom på en promenad, hoppas att han somnar.

Idag blåser det ute och är lite svalare, ganska skönt faktiskt för jag är så trött. Men jag hoppas inte att det är på väg att bli sämre väder för det vill jag inte.

Imorse ringde prästen som vi vill ska döpa Neo. Han ville gärna hjälpa oss och skulle kolla om datumet passade. Vi måste kolla om kyrkan är ledig oxå. Det hade jag inte tänkt på. Ska prata med svärmor. Prästen, Bengt, var präst i Värmskog när D var liten och är en nära vän till familjen. Han och svärmor jobbar en del ihop. Så det vore så roligt om han kunde det datumet som vi vill. Så nu väntar jag på att han ska ringa.

Svägerskan L ringde precis och ville komma och snosa på lille farbrorn, klart hon får så det är bästa jag hoppar in i duschen.

Kommentarer
Postat av: mio

hej vännen!!

å grattis till lille neo - mycket fint namn!



kram mio

2008-07-30 @ 19:45:06
Postat av: Tobias

En stolt kille har precis läst större delen av din blogg! Visste det mesta, men inte att det var nedkommet och klart! Grattis! Sitter på hultan för tillfället och leker med systerbarn, inga egna på g för tillfället, men det kanske kommer...



Hoppas att lilleman och du mår bra!



Until next time....enjoy life!



//storebror

2008-07-31 @ 18:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback