Ingen sömn...inatt igen!

Inatt har vi inte fått sova mkt. D kan iofs sova trots skrik men inte jag. Lillen ville ha mat hela tiden, jag matade honom mellan 01.30 och 6 (men några minuters sömn emellanåt) sen gav jag upp och D fick ta honom. Kl.8 hade han fortfarande inte somnat så då gick Neo och jag och la oss på soffan och då somnade han och sover än. Märkligt.
Jag var tvungen att gå upp 9 för att boka tid på BVC och det tog ett tag innan jag kom fram så jag vart lite pigg men nu kryper tröttheten sig på så jag ska krypa ner bredvid den underbaraste lilla människan i världen och snusa lite till.

Inatt ska jag pumpa ur och ge honom på flaska så jag vet att han får i sig mkt, då sover han bättre och när vi lämnar tillbaka pumpen så blir det erästtning på natten och amning på dagen. 

 


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Sova på natten, ja det du,lär du bli varse...

Neo låter bra tycker jag!

Gifta oss? Jaha, har jag missat nåt?



/Lotta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback