Idag

Inatt trodde jag att det var på väg igen...men icke. Det trycker på och gör ont. Inatt högg det ordentligt i buken så jag ringde förlossningen, blev orolig att något var fel men bebisen rörde sig (efter att jag tryckte på magen) och jag blödde inget så jag behövde inte oroa mig. Det var skönt att höra för då kunde jag somna om.

Måste säga att jag är glad som har en bebis som inte rör sig vanligtvis på natten för det håller förhoppningsvis i sig i början. Om den nu någonsin kommer komma ut.

Är mest lite orolig för att den inte kommer hinna ut innan mina Hollands-vänner åker hem, vore så synd eftersom de är här så länge i sommar, men de åker hem någongång nästa vecka. Veckan efter det åker mamma och pappa till Spanien-det vore ännu mer tragiskt om bebisen inte kommit innan de åker, de kommer bli så ledsna om de inte för vara med från början.

Jag mår fortfarande bra och bebisen verkar må bra, rör sig mkt och blir större-magen är hur stor som helst nu. Det enda som är lite jobbigt nu är jag mår illa ofta, speciellt när jag har ätit. Det är inte så roligt, tur att det finns glass för det lindrar :)

Kommentarer
Postat av: Den vise

Jag sa ju att bebisen inte kommer ut fören jag kommit ner till den=)

2008-07-11 @ 23:27:34
Postat av: Sandra

Grattis till er:) hoppas jag får träffa er snart!!:)

Postat av: Svägerskan.

Stort grattis!

Visste väl att han skulle komma när han var "klar"

Längtar eftar att få snosa lite!



Kramar I massor!

2008-07-14 @ 21:50:03
URL: http://www.nogg.se/pillargontanten
Postat av: Gudrun o Conny

GRATTIS till sonen, skönt att det gick bra.

2008-07-15 @ 12:00:14
Postat av: Ever

Grattis till er alla tre! Så skönt att allt har gått bra!

2008-07-15 @ 21:39:06
URL: http://ratherbeen.blogspot.com
Postat av: Pia

Grattis till sonen!! massa kramar

2008-07-17 @ 11:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback