Vardagen infinner sig

Vi vill tacka alla så hemskt mycket för sms, brev, telefonsamtal, kommentarer på bloggen och presenter som vi fått. Det värmer oerhört!

vi har landat i vardagen, inte för att vi fått några rutiner direkt och det lär nog fröja oxå men vi trivs här hemma och lillkillen mår bra.
Amningen började fungera nästan direkt, ibland suger han väldigt fel och då gör det otroligt ont och vid de tillfällen är jag väldigt tacksam för pumpen :)

Han sover mest och är inte känslig för ljud eller andra människor. Det är skönt. Han kan sova oavsett ljud runt omkring och nu ligger han och myser, tittar runt med sina stora ögon när hans pappa dammsuger. Att bli buren gillar han och det spelar ingen roll vem det är men det verkar som han vet att jag är mamma iaf för drt blir ett annat lugn när han kommer till mig.

Han e underbar och vi älskar honom över allt!

Dagarna går mest ut på att mata och byta på honom och fika med nära och kära som kommer på besök. Ganska skönt vill jag säga.


Kommentarer
Postat av: Svägerskanden äldsta

Tack, själv, för fika och att vi får komma och snosa, det betyder mycket för oss!

Barnvakt behöver ni inte leta i alla fall, här finns en hel familj som gärna lånar:O)

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback