Spricker snart

Frossarkväll :)
Jag blev så sugen på godis och coca-cola i eftermiddags så när jag hade släppt av D hos sin bror för fortsatt resa till Arvika på 50-års kalas så åkte jag till Grums. Där köpte jag arraksbollar, kokostoppar, coca-cola, lösgodis och ostkaka. När jag kom hem mumsade jag i mig en del sen somnade jag, ant av allt socker. När jag vaknade 2h senare så åt jag mer, kändes som att jag skulle spricka. Inte bra när D inte e hemma...men har har lovat att hålla kol på mig när bebisen ploppat ur för så e det slut på sockerintag.

Har spendera tkvällen på soffan, tittade först på det sista avsnittet på Grey´s Anatomy säsong 2, sen filmen The Holiday-så underbart bra film. Jag trodde att den var väldigt förutseende när jag läste på baksidan men jag hade fattat helt fel och blev positivt överraskad, ny favorit. Sen tittade hag på en gammal favorit- Mona Lisas smile-rekommenderar dessa filmer till alla, iaf tjejer, att se. Jag älskar dem!

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite. E inte alls trött, beror till stor del på att det är så varmt trots att jag har allt öppet som går. Men nu måste jag väl stänga dörrarna annars e hela gatans katter här inne sen. Ska läsa en bok, behöver få lite djupare insikt efter alla amerikanska filmer och serier som jag tittat på :)

När jag sov förut så drömde jag så märkligt, att bebisens konturer syntes helt på magen, benen och armarna stack ut och huvudets form syntes, så det var som att ha en bebisen på magen fast med hud emellan, lite läskigt. Drömmer väldigt mkt om bebisen och förlossningen men det är väl ett sätt att förbereda mig på antar mig. Har hört att man drömmer många mardrömmar under grav. men jag kan inte komma ihåg att jag haft någon, men det har jag säkert. Nu är det 4,5v kvar till BF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback