Studenten

Jag har gjort en märklig upptäkt :) Kanske inte så märklig iofs men ganska idig. Jag har redan börjat få bröstmjölk och bebisen ska ju inte komma förrän om 4v. Lite roligt tyckte vi det var och var tvungna att undersöka och skratta lite.

Idag tar flera vänner studenter (eg D´s kompisar men jag räknar dem som mina). Vi kommer hinna med en person för D kommer inte hem förrän frammåt 17. Det är D´s "lillasyrra" Lisa som tar studenten idag. GRATTIS vännen!!! Vi ska upp till Arvika på fest så fort D bytt om. Denna gången så var det han som bestämde att han skulle ha skjorta och den skitsnygga Lindeberg-slipsen som vi köpte förra året och som han inte använder så ofta. Ni som känner D vet att mysbyxor och trasig t-shirt är det man ser honom i. Oftast får jag tjata för att han ska klä upp sig lite. Vi brukar få kompromissa men nu gick det ju väldigt lätt, kanske han börjar lära sig :)
Vi hade en liten disskution häromdagen då jag påpekade om att det inte gör något om han klär upp sig lite hemma, för mig. Inte klär upp sig med kostym men med snyggare shorts och snygg t-shirt. Han har en massa kläder i garderoben men oftast är det det vanliga han tar på sig. Men om han inte vore D så hade jag inte älskat honom lika mycket!!!

Jag klippte mig häromkvällen och nu e jag mörkblond igen, det mesta av det solbleka försvann så nu får gärna solen komma igen :) Inte har det regnat mycket heller, är mest mulet så blommorna måste vattnas iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback