Tar en paus från solen

Varmt idag, igen...e så känslig jag som älskar värmen. Började dagen med att titta på starten av den årliga "Veteran-moped och Grålle (traktor) loppet" som går genom Värmskog på Nationaldagen. Det var roligt att se alla, var runt 40 mopeder och några traktorer. Sen åkte vi och doppade oss i sjön, himmelskt!

D har skruvat trall på altan hela dagen, börjar bli fint, han e så duktig. Själv har jag tvättat och gått ut och in. kan inte bestämma mig för vart jag vill va. E ju inte särskilt svalt inne heller, termometern visar 28grader. d har lovat ett dopp till i sjön, men jag vill gärna doppa mig innan solen försvinner och myggen kommer fram.

Ola och Marie var här på fika förut oxå, med lille underbara Noah. fick gosa med underverket en stund :)

Ikväll pratas det om att åka ut på sjön, få se vad jag orkar, e rätt sliten. Vi ska iaf grilla innan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback