Studentbalen

Igår skulle Lisa och Sofie gå på studentbal. Vad roligt! Jag fick så mkt flash-backs till min student.
Vi var med på Lisas student-skiva i torsdags kväll, vi hann inte till skolan och fick inte se när hon sprang ut men det var roligt att vara med på kvällen. Hennes föräldrar hade fixat en väldigt trevlig fest till henne med massa mat och tårta :) Lillasyster My var väldigt fascinerad av min mage och frågade en massa och fick känna sparkar. Men när jag fick sammandragningar fick hon lite panik ;) Hon trodde bebisen skulle ploppa ut direkt och höll för öronen, så söt :)

Igår iaf så begav jag mig till Arvika tidigt på morgonen. Skulle sminka Lisa 9.30 och hon blev så fin. När vi var klara så åt vi en snabblunch och jag hann med en vilostund innan Sofie kom från frisören. Sminkade Sofie och innan vi var klara så kom Lisa tillbaka så jag fick se hennes frisyr. Hon var så fin. Hade velat se dem helt klara i sina klänningar men när jag sminkat båda så var jag väldigt trött och åkte hem. Handlade mat och hämtade upp D på vägen. Sen låg jag på soffan ett bra tag. D tvättade bilen och sen höll hann mig sällskap. På kvällen så kom Anders och vi kollade på fotbollen.
Efter fotbollen var jag sovtrött men började titta på Criminal Minds av någon anledning och jag kunde inte gå och lägg mig uan var tvungen att veta hur det slutade för annars hade jag haft mardrömmar. Jag måste veta att det blir ett bra slut.


Lisa-skulle ha en isblå klänning


Sofie-skulle ha en svartklänning med vitt undertyg

Kommentarer
Postat av: sandra

vad olikt sig lisa var på bilden:P

Postat av: Jess

Ja, mkt ögonmakeup och löshår gör sin grej, men fin vart hon-som en prinsessa!!! Ganska lik mor sin är hon allt.

2008-06-15 @ 23:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback