Shopping och camping light

Jag är inte på BB, ni som undrar.
Så fort bilen är borta lite för länge eller jag inte uppdaterat på några dagar kommer frågorna-men det är roligt att ni håller koll på mig :)

Däremot har jag varit väldigt trött de senaste dagarna och har inte orkat skriva.
I torsdags och fredags så hade vi shoppingdagar. I torsdags fick D kläder, tröja och 2 t-shirtar och tittade runt efter en systemkamera. I fredags så köpte han kamerna, lyckligare har jag knappt sett honom :) och jag fick 2 linnen, hårband och underkläder och lite saker på Ikea. Vi stannade hos mamma och pappa och grillade och åt jordgubbar innan vi åkte hem. Jag var helt slut efter dessa dagar, värkar hela tiden som rör mig.
Natten till fre var inte rolig, värkar och ont. Trodde nästan att det var på G och vi tog det lugnt på vår shoppingtur, åkte och vilade hos m+p mitt i allt när värkarna blev för mkt.
Hela D´s familj hade åkt upp till Kärrbackstrad (strax innan Höljes) för att fira att davids pappa fyllde 60år. De skulle grilla, fiska, fira och campa. Det var det sista som inte riktigt passade min gravida kropp. Lite trist. Vi ville så gärna följa med menjag var tvungen att inse mina begränsningar, spec när jag hade så ont på fredagen. 21 pers var de som var där, alla under D´s mamma och hennes syster,utom vi. D var så ledsen, jag med.
På lördags så sov vi ganska länge och jag kände mig ganska bra, pigg och utan smärta så vi bestämde oss för att åka upp. 20 mil längs fryken och klarvälven, det är en fin tur. Vi kom fram runt 15-tiden, och överraskade, det var bara D´s syrra som visste att vi skulle komma. Hade en jättemysig em vid älven, barnen lekte, männen fiskade i turer och en massa skratt och roligt. Det var verkligen värt att åka dit. Lite senare så grillade vi och dukade långbord i stugan som de hyrt för de "äldre" alla andra sov i husvagn eller tält. Var mysigt med all mat och tända ljus. En stund efter 24 åkte vi och var hemma runt 3.30, fick köra försiktigt pga djur. 2 älgar sprang över vägen, en vid Torsby och en i Krokserud (värmskog). I krokserud fanns även 2 till ute på fältet. Det var häftigt och jag fick se min första älg med horn!!! Vi var så trötta när vi kom hem. Hela hemresan var jag så kissnödig, behöver kissa minst 1gång/h nu, oftaste mer men på hemvägen fanns inget öppet förrän Nyängen, Grums-jag höll på att spricka men det gick inte att kissa ute-försökte ett antal gånger, men det går inte att huka gravid, ibland önskar jag att jag vore en man...

Ikväll är det fotboll, ska åka bort till killarna när det närmar sig, vilar lite innan. Jag håller på Spanien även om jag inte blir besviken om Tyskland vinner-jobbigt när man har anknytning till båda lagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback