Läkarbesök igen...

Var hos läkaren imorse.
Hb´t vill ju som sagt inte gå upp så nu ska jag äta järntabletter 3ggr om dagen. Tyckte att det var jobbigt att komma ihåg morgon och kväll, nu ska jag även klämma in en mitt på dagen.
Fick även recept på medel mot halsbränna och slemlösande, blir helt tjock i halsen mellanåt.
Ska tillbaka om 3v och då göra prover igen och få det utrett. Skulle visst vara några veckor nu som bebisen verkligen tar av mitt järn så nu skulle jag vara extra noga. Jag äter även mutlivitaminer som innehåller järn så jag är så överdoserad att jag inte förstår hur kroppen ska kunna ta upp mer.
Fick även tips om bäckenbälte, ska gå i  på
www.gulare.com och kika lite. Kanske kan göra så att jag kan röra lite mer på mig. Har ju fått lära mig hur jags ka resa mig från stol och säng så det känns mkt bättre nu. Att gå med barnsteg är svårt, små steg är inte lätt för en som brukar rusa fram ;)
Ska börja med bälte så får vi se om jag behöver akupunktur och sjukgymnast sen.

Annars verkade allt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback