Magens förändring

Så här har min mage växt,e rätt fantastiskt :)

1:a bilden har jag varit gravid i 16v.
2:a bilden 18v.
3:dje bilden 20v
4:e bilden 23v
5:e och 6:e bilden 24v



Mellan 4:e och 5:e skiljer det sig 3 dagar. Tog en bild igårkväll när jag hade sammandragning för då är magen hård som en boll och riktigt stor. Brukar inte kännas så mkt mer än att det är häftigt att ta på den men igår gjorde det riktigt ont.Spände så jag trodde magen skulle spricka.

Sista bilden visar oxå den kraftiga hormonrand som jag fått. D kallar den för raggarsträng :)
Den började komma runt v.17 på undersidan och sedan på ovansidan runt v. 20. Det är så häftigt hur kroppen förändras. Brösten har växt enormt, 5strl har de gått upp och är hårda. Blodådrorna har kommit fram från halsen och ner över brösten, det började runt v.12. Mkt hormoner på gång i kroppen. Men det är så roligt med allt som händer, blir fascinerad över alla småsaker.

Jag hade en piercing en gång i naveln, ärret är kvar. Kommer väl aldrig att försvinna trots att det är 8 år sen jag tog ur den. Ärret/hålet syns ännu mer nu när magen sväller upp :(

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej! Kul att hitta en tjej som både har en bebis i magen och sysslar med dykning, precis som jag! =)

Synd bara att man inte kan dyka när man är gravid, fick en torrdräkt i julklapp som jag inte kommer få använda förrän nästa sommar. Men det är det värt när man har en guldklimp som växer i magen. =)

Ha det bra!

Postat av: Jess

Ja, det e jobbigt. Längtar efter att dyka. Har inte dykt sen i augusti så det känns nu, när våren börjar komma. Min torris få oxå vänta. Sambons brorsa har alla sina saker i vårt badrum för tillfället så jag blir påmind varenda gång jag går in dit, och som gravid blir det ofta ;)
Funderar på att lära upp syrran med torrdräckt så att min grejjer inte bara blir liggandes och torkar.

2008-03-15 @ 08:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback