Dagen idag är en vanlig dag

Idag har vi varit och fikat på cafet med far och son Lindgren. Pappan ska hjälpa D att göra en altan så imorgon är han bjuden på grillunch och då ska de bestämma hur de ska göra. Skönt att få hjälp av ett proffs, han kan knepen som underlättar.

M kom hit idag på fika, det var väldigt trevligt. Hon är så lätt att umgås med, synd att vi inte ses så ofta. Men det ska nog gå att ändra :) Hon jobbar på Skopunkten där jag jobbade förut så d e ganska kul att prata om gemensamma bekanta, även om jag inte har så många positiva minnen pga hur det slutade, men innan det så trivdes jag hur bra som helst där.

D jobbar kväll denna veckan så d e så tomt på kvällarna, men fördelen är att han e ledig i 3 dgr nu, det är skönt!
Jag har sytt lite mer, ska nog sluta nu innan alla lakan blivit bebislakan :) Fick en massa lakan och påslakan av D´s storasyrra och jag började med att göra lakan men nu har jag även gjort en massa påslakan. Tack så mycket L!!! Det var inte så svårt som jag trodde och faktiskt roligare. Men aj vad stel i nacken jag blir.

Bebisen sprattlar hela tiden och mår antar jag väldigt bra. Jag har mått lite illa av det idag, men nu gör det mest ont. Jag måste ligga ner en stund men bebisen är inte alltid så nöjd när jag ligger på sidan, trycker antagligen på något.
Nu tittar jag Medium på tv4, det e ganska bra tycker jag samtidigt som jag försöker hänga med i hur Simon och Thomas inreder på tv3 men jag insåg nu när det var slut att jag sett det förut. Kände igen resultatet. Men det är kul med inspiration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback