Dator-dag

Lite kyligare idag så jag har varit inne vid datorn hela dagen. Man blir lätt bortskämd, hade det varit för 2v sedan så hade jag suttit ute hela dagen för att få så mkt solenergi som möjligt.

Helgen var skön. Varmt och vi har bara gjort som fallit oss in och umgåtts med vänner. Mkt fika har det blivit, men det gillar jag ;)

Igår var det konfirmation, vi hade ingen aning, fick ett sms av svägerskan kl.10.20 att hennes dotter skulle sjunga i kyrkan kl.11. Kan ju vara trevligt tänkte jag och väckte D. Kanske inte den bästa väckningen:
-"Älskling, vakna, vi ska vara i kyrkan om en halvtimme".
-"Va, kyrkan, vad säger du".
-"M ska sjunga".
Då hoppade han upp och vi blev klara väldigt fort.
Väl där märkte vi att det var konfirmation och en massa vänner på plats, roligt att vara med på.
M sjöng så fint att ögonen tårades.

Fotboll på kvällen, inte så överdrivet intresserad men det är mysigt att vara där, snacka lite skit :)
Fika på cafét efteråt.

Cafét hade premiär i lördags, gissa om det var mkt folk...Vi var hem till svåger med fam på em och fikade på cafét på kvällen. Men det blev ingen räksmörgås för mig, inte alls sugen, inte någon av gångerna, märkligt.
Något annat som e lite märkligt e att jag inte e pollenallergisk denna våren. Hörde av en tjej på gatan att hon inte heller var allergisk under sin graviditet. Men jag klagar inte :)

Vad har jag gjort hela dagen vid datorn då, förökt småplanera för dop och bröllop med allt vad det nu innebär. Tänkte göra en budget så vi vet hur mkt vi ska spara. Kommer bli en hel del gäster tror jag. Ska visa D när han kommer hem så får vi se vad han säger.
Försökt leta klänning på internet men jag vill inte ha en brudklänning, vill mer ha en enkel fest/balklänning, men det e inte så lätt att hitta bland alla miljoner hemsidor. Får väl ta en tur och titta i affärer istället, längre fram när jag inte e så rund :) Kommer inte nämna några datum än, e fortfarande hemligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback