De senaste dagarna

Var några dagar sen jag skrev något.
I torsdags trodde jag att bebeisen var på väg ut, men som tur e så hade jag fel. Hade så ont hela kvällen, mest pga att bebisen inte var lugn mer än max 5min åt gången, bökade runt rejält trots att jag bara låg still, och magen började spänna. Gick fram och tillbaka i korridoren för att lugna ner när det gjorde som ondast men bäcknet säger tillslut att nu får det vara nog. Sitta eller ligga var ingen häjdare så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Till slut kom D hem från jobbet och kunde ta hand om mig. Känner sig så hjälplös och osmidig. Men efter ett tag lugnade det ner sig så jag kunde somna.

Igår tog jag det väldigt lungt. Satt mest på en solstol och höll D sällskap. Han har börjat bygga vår altan. Dvs grävt hål i backen för plintarna som ska hålla upp golvet. Kände mig lite lat :) På kvällen åkte vi hem till A & M och tittade på film och käkade popcorn, det var trevligt.

Nu håller jag på och bakar bröd, hunnit sy lite oxå och en fm i solen. Det är fotbollsmach hemma men jag hinner nog inte se så mkt idag, brödet vill itne bli klart och direkt efter matchen ska vi köra D´s systerson till K-d för han ska på konsert och d ska bjuda mig på middag på Alfie´s. Det ska bli gott. Har varit sugen på plankstek i flera veckor så det blir det nog ikväll...mums! Hoppas bara jag orkar sitta på deras obekväma stolar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback