Grattis

Vill gratulera våra vänner i prästgården O & M som imorse fick en liten son. Vad underbart! Är så glad för deras skull och längtar ihjäl mig efter vår. Allt hade gått bra och familjen är trött men lycklig. 3690gram och 51cm men namnet glömde jag fråga om i allt luckorus. Satt på helspänn hela morgonen innan de ringde. Hoppas de kommer hem i helgen så jag får se dem snart.

Jag hoppas att vår vill komma snart. Magen är så tung när jag sitter eller ligger att jag blir knäpp. Ständigt trött men annars mår jag bra. Imorgon går jag in i v.32, inte så långt kvar. Nervositeten kommer smygandes, inför förlossningen och allt som kan hända men framförallt för det som kommer sen. Vi kommer snart få ansvaret för en liten krabat, som ska tas om hand och uppfostras. Känner man någonsin sig redo för det???

Ska gå ut på en mini-promenad i solen, D ringde precis och sa att det är jättevarmt ute och här ligger jag på soffan. Det duger inte ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tja!



Vill även passa på att rekomendera en sida på nätet där jag även är och fler som väntar barn i Juli



www.babyboom.nu

Ett otroligt bra ställe där man får råd och tips och även bara kunna skriva av sig.

och information om gravidteten.

sen är vi 20 st där inne som ska ha i Juli månad så vi följs åt och har koll på varann genom gravid listor :p



Kom gärna in dit oxå :-)



Jag heter pomsa där :-)



Hörde att du vart hel sjukskriven nu.

Vad skönt för dig å få vila kroppen nu.

Exakt vilket bf datum har du eg?

Syrran var ej säker nämligen :-)

kram jenny ( Pias syrra)

2008-05-07 @ 07:47:44
URL: http://hem.bredband.net/b218636
Postat av: Jess

Där ska jag gå in och kolla. Vi har 8/7 som BF.

Känns som en evighet men samtidigt som ruskigt nära.

Ja det är skönt att vara sjukskriven, sover mest, är extremt trött jämt, inte många timmar som jag e vaken.

kram

2008-05-07 @ 10:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback