Matvrak

Länge har jag varit så nöjd över att jag inte varit sugen på något speciellt, många har frågat om mina cravings, men jag har inga. Jag har oxå ätit mindre portioner än jag gjorde innan jag blev gravid, tror det satt i sen illamåendet. De sista veckorna har dock portionerna blivit normala och jag fått tillbaka sug efter godis, normalt tjejsug inget gravidsug. Men förra veckan och ännu värre denna veckan så är jag hungrig och sugen på mat jämt. Jag får inte ner så stora portioner pga att det inte finns så mkt plats i magen, men det går bara några minuter så är jag hungrig igen. Vill hela tiden stoppa i mig något, mat, godis, kakor, kex och cola. Jag har knappt druckit cola på flera månader men nu vill jag ha hela tiden.
Nu kommer jag inte köpa hem godis och cola mer, bättre med frukt, bär och ev glass.

Berättade för D om mitt problem, jag har tömt frysen på allt fikabröd på 1v och äter ananas ur konservburken. Han skrattade och sa att det är nu gravida brukar bli feta, jag vill inte bli fet, jag vill inte äta som en gris men vet inte vad jag ska göra. Jag vill bara sova och äta. Låter så hemskt. Längtar efter att kunna träna igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback