Minimundus

Jag beställde lite saker från Minimundus igår. En babykudde-ska var bra för bebishuvud så att de inte blir missformade. Har hört och läst en del om denna kudden och ville ha den, men jag har tittat runt på andra oxå. De som de har på babybutikerna i k-d är dyrare, trots frakt. Ikea e såklart billigast men den e för bred för vaggan + att den är väldigt platt. Beställde oxå ullbröstvärmare och amningsinlägg. Har alltid haft problem med att brösten fryser när jag har mens men sen jag blev gravid har det blivit värre, måste ha på mig tjocka kläder i mataffärer annars fryser vårtorna till is och det gör så ont, ska bli skönt att få värmarna för jag kommer börja använda dem direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback