Trädgården

Om jag hade varit lite smidigare så hade det varit lite bättre rensat och klippt i vår trädgård. Nu växer det en hel del mellan våra pallkragar, inte så vackert och en hel del ogräs i rabatterna. Men det finns inte en chans att jag tar det, det får växa. Nästa år har jag även bestämt vad som får vara kvar för då ska det vara betydligt mindre rabatter och buskar på gården. Svärföräldrarna var här och plockade en klätterrosbuske ikväll. Skönt att bli av med.

Vackra pioner vid ingången.                                  Det har börjat växa i växthuset. Undrar om vi får vindruvor iår.

Det som finns i krukorna nu är tomater och pelargoner, men det kommer nog mer...

Mkt jordgubbsplantor, tur det eftersom jag inte får äta när jag ammar sen...synd om mig...

Hänglobelior, hoppas de blir fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback