Trött, så trött

Jag har varit så otroligt trött i 2 dagar nu och törstig. Vet inte om jag är förkyld eller om det är pollen som retar min näsa. Är iaf helt täppt och nyser och snorar hela tiden. Låg på soffan hela dagen igår och idag och halvsover.
Skittrist att inte orka göra någonting. Längtar tills D kommer hem så jag får sällskap.

Träffade min familj igår och syrran fick känna ur bebisen rör sig för första gången, hon blev helt överlycklig. Så roligt att se hennes ansiktsuttryck, men hon är ltie avundsjuk på att jag och magen får mer uppmärksamhet än henne. Syskonkärlek ;)

Har fått låna en bok av M, "Från A till Bebis" av Ann Söderlund och Hannah Rosander. Den är riktigt bra, mkt roligare än de faktaböcker jag läst. Denna innehåller så klart fakta men är skriven på ett så roligt sätt och många inlägg från gravida och deras sambor och makar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback