Trött

Började dagen med frukost i solen. Det är så underbart att kunna äta ute.
Sen hjälpte D mig att så några frön i landet. Ska bli gott med morötter om några veckor.
Efter detta var jag dödstrött, orkar ingenting numera, så jag la mig på soffan och halvsov tills 15.30 då jag bytte om för att åka till badhuset i Grums för att bada med L & lilla L. Det var jättekul, L e så underbra, skrattade hela tiden.

Ikväll så har jag bakt bröd och lite fika. Imorgon firar jag och älsklingen 2 år, tänkte vi skulle mysa lite innan han ska till jobbet.

Ska sova, väntar bara på att tvättmaskinen e klar, tar längre tid när det nästan e stopp i avloppet. Fattar inte vad som är fel, vi spolade rent för 2 dagar sen men det e redan stopp. Det var 3:dje gången som D rensade rören. Helt ofattbart. Nu börjader det bli helt stopp i alla avlopp så jag börjar bli nervös och vill ta hit slambilen men D vill försöka själv, det frustrerar mig lite. Vill få det fixat, NU!

Har förresten träningsvärk i rygg, rumpa och baksida lår från yogan igår, trodde inte att det var så mkt träning, känns mest som man stretchar och andas avslappnande.

Det kanske låter som jag gjort mkt idag men det är det verkligen inte, mest legat och tagit det lugnt, ändå e jag dödstrött. Kan ha att göra med att jag sov dåligt för jag hade ont i bäcken och mage inatt. Hoppas jag e piggare imorgon. Ska hålla tummarna för grannarna som får bebis tidigt imorogn bitti. E så förväntansfull för dem. En liten bebis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback