v.33+1

Var ett tag sen jag uppdaterade med bilder på magen.

Så här ser det ut när jag tittar ner, 2 stora boobisar och en jättebula till mage ;) Vet knappt hur mina fötter ser ut. Inte konstigt att det tog ett tag innan jag upptäckte bristningarna på magen.


Bristninganra är inte vackra men för mig representerar de att man är mamma, ant pga min mamma har bristningar och jag har associerat det till att vara mamma.


Magen ur olika vinklar :) Så här stor är den och stenhård. Linjen som går över hela magen är väldigt tydlig och naveln ser lite rolig speciellt mitt ärr från min navelpiercing, som jag tog ut för 8 år sen.


Är ganska trångt för bebisen så den sparkar inte längre utan knuffar runt en massa, hela tiden och det är underbart. Jag får tårar i ögonen rätt ofta när jag ligger på soffan och känner att bebisen rör sig, är så häftigt, då gör det inget att det gör så ont i bäckenet hela tiden, det är värt det!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka härliga bilder :)

roligt att följa allt som händer i din blogg.

Hoppas allt är bra med dig och att bebisen inte plågar dig allt för mkt ;)

ha det toppen bra nu och ta hand om dig/er.

2008-05-19 @ 17:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback