Varmt & gôtt

Solen skiner och det är varmt idag, lite för varmt för min gravida kropp. Men jag ska verkligen inte klaga, kan ju sitta i skuggan, men d e inte lika kul...
Helt underbart att vakna till detta väder. Jag älskar solen!!!

Snart kommer lilla Noah och hans mamma förbi och sen Lova och hennes mamma. Lova som har varit så liten känns nu helt plötsligt så stor när det kommit nya bebisar.

Dagar flyter på, jag börjar få mindre ont i bäcknet däremot trycker det på ordentligt neråt och det känns vill jag lova. Jag är så glad nu när jag kan gå lite utan att dö av smärta.

Hade planterat om blommor igår men de klarade sig inte. Det var hänglobeliorna som var aldelles för tätt sådda osm jag rensade ut och satte i annan kruka men de ville inte ta sig, var nog därför det stod att de skulle planteras direkt i slutkruka. Ska plantera om pellargonerna ikväll, e för varmt i växthuset nu. Har satt ut det mesta som sttt i fönstrena så nu börjar det se tomt ut, msåte nog köpa lite nya växter, eller nytt att så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback