Alla helgona

Denna dag har vi inte gjort alltför mkt :)
Ganska sega efter festen igår. Jag är väldigt glad idag att jag var nykter igår för fy för att va så bakfulla som de andra är:)
Neo var hemma + att jag ammar så jag drack inget.
Lite duktig har jag iaf varit. Jag har rensat bort alla vissna blommor och tomatplantor mm som vi haft på altan på framsida och vid ingången, tog växthuset för några veckor sedan och nu var det dax tyckte jag. Var skönt att va ute när det var så fint väder. Neo sov i vagnen och D låg på soffan och spelade v-spel med några kompisar. När Neo började vakna så gick vi på en minipromenad så han sov en stund till, då passade jag på att plantera om lite växter inne. Han sov i 4h ute idag, han var rätt trött efter igår, inte kunde han sova när det fanns så mkt kul att titta på och så många att prata med. Han gjorde succé i stålmannendräkten, som han spydde ner efter 30min ;)
Jag var oxå lite utklädd. Blev så sugen när jag förberedde för att sminka tjejerna igår. Blev rosa djälvulshorn, rosa ögonbryn som jag drog ut i en sprial, rosa ögonskugga och jätteögonfransar, röd klänning och svarta strumpbyxor. Det skar sig inte som det låter, utan blev lite kul. Ville inte ha för mkt så att jag hade skrämt Neo.

Här e tjejerna jag sminkade.
Snövit!


Fallen Fairy! Coola fjäderfransar.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud vilka sminkningar, jätte snyggt.

försökte mig på att sminka ett sår igår á la helloween 2007, fick tyvärr inse att jag nog aldrig blir en makeup artist ;)

2008-11-03 @ 18:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback