Bada, bada, bada

Igår fick vi äntligen åka till badhuset. Lillkillen har inte varit täppt i näsan på en vecka, eller är det kanske två nu. Ja, dagarna de bara glider ihop, har ingen koll nu när jag bara e hemma. När man jobbar så har man ju stenkoll på vilken dag i veckan det är, om det är helg eller vardag och alla röda dagar mm. Jag är glad om jag vet om det är morgon eller kväll, vilket iofs är ganska klurigt nu när solen sällan visar sig ;)
Iaf så kom vi iväg till badhuset och det var så mysigt. Neo har ju blivit nästan 2 månader äldre sen vi var där sist och det märktes. Ny tyckte han att dte var roligt, han skrattade och myste. det var mkt varmare oxå s vi började inte frysa utan kunde gå upp när vi tröttnade istället. Och hör och häpna vi frös inte då heller, kunde duscha båda två i lugn och ro och sen torka oss i bastun. Inget gnäll utan det flöt på perfekt. Vad lite värme kan göra skillnad, hoppas att det är samma nästa gång. Vi ska iväg nästa v oxå har vi tänkt, då är det även dax för 4månaders kontroll, ev spruta och vägning å så. Ser jag fram emot! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback