Du är vad du äter

Tittade precis på "Du är vad du äter" och jag blev så peppad. Sara Löfgren hade en 5månaders bebis och lite gravidkolon, inte i närheten av mig iofs men ändå lite samma bana. Vill verkligen gå ner i vikt och bli tränad igen.
Jag kan ju inte lägga om kosten för mkt eftersom jag ammar och det är farlig för Neo om jag frigör massa slaggprodukter mm i kroppen och då i mjölken. Men träna kan jag göra och det är ju så svårt att få till det iom att jag har en liten bebis med mig hela tiden. Men jag ska börja träna mer med barnvagnen, gå fort och försöka springa med vagnen. Jag gick ju nästan varje dag för någon v sen men sen kom mörkret och regnet och det blev jobbigt, men det ska jag f**n skita i, ut med dig. Regnkläder har ju både jag och vagnen ;)

Googlade lite och hittade info om att gå innan frukost, har jag ju hört förut men inte förstått varför, annars 2h efter maten. Ska försöka komma upp tidigare och gå ut, det enda jag e rädd för e att dagarna ska bli för långa, så vi får se hur tidigt det blir ;) Om vi går upp tidigt måste jag ju hitta på saker att göra. Ska iaf börja med att lägga oss tidigare, ska krypa ner strax och läsa istället för att sitta vid TV eller dator.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag äter fett, alltså är jag en fettklump!

Postat av: Lotta

Skoja bara, har gått ner 12 kilo, det du!

2008-11-15 @ 17:23:56
URL: http://www.landsronningen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback