Finbesök

Min älskade vän och fadder till Neo, Annika, kom till oss idag.
Hon bor i Holland så det blir inte så ofta som vi ses men det är lika roligt varje gång.
Jag älskar dig vännen!!!

Annika är nu gravid i 21:a v och hon hade med sig bilder från ultraljudet. I Holland så får de en cd med 15bilder på, tyvärr kunde inte vår dator läsa skivan men hon hade 2 bilder utskrivna så de fick vi se. Kändes som en evighet sen som vi var på det men jag minns hur känslosamt det var. Jag är så glad för deras skull.

Vi passade på att åka till Grums för att bada. När D kom hem från jobbet så körde vi iväg i snöstormen, usch vilket väder det var. Snön snöade åt fel håll liksom, vågrätt. Det har blåste något enormt idag. I badhuset väntade Neos kompis
Amanda med sina föräldrar Therese och Thomas. VAr så rolgit att bada. Amanda är en riktig vattentjej och visade Neo hur man kan skvätta. Neo "bara var" som vanligt i början men efter en stund så fattade han att dte var kul och skrattade och försökte simma. Benen sprattlade som tusan på honom och han "kravlade" med armarna. Såg så kul ut. Annika tyckte att det var jätteroligt att bada så vi ska se om vi kan bada när hon och Andre kommer hem i mellandagarna.




Nu sitter vi framför TV:n och tittar på ett fruktansvärt program. "500-kilospappan" på kanal5 och de visa kraftigt överviktiga personer men det värsta var när de visade en mamma gav sin 5 månaders gamla baby en snabbmatshamburgare, hon matade honom med den. Jag blev förbannad, och detta verkade inte vara något ovanligt i USA. Fruktansvärt, de måste ju fatta att det inte är bra, eller kan man vara så okunnig??? Vidrigt är det iaf!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, tack! :) Jo, jag fick ditt nummer. Fattar inte att man har så mycket att göra, emn ändå så lite.. Dagarna går i rasande fart. Förresten, skulle ni vilja ha riktigt babysim i grums? Tänkte skriva ner era namn i så fall. Jag har gjort en liten namninsamling på BVC och jag såg inte att ni fanns med. Vet ni fler så säg till. Tänkte lämna lappen i slutet av veckan.. Kram

2008-11-24 @ 22:43:08
Postat av: Lotta

Hälsa Annica från oss! Gick det bra med pappren, jag kommer ev in i em, när jag kör förbi!

Kram!

Postat av: Sandra

Det är ingenting som är bestämt ännu. Det är bara att få dom att förstå att vi vill ha ett riktigt babysim för våra små. Han som bestämmer säger nämligen att det inte finns nåt intresse. Så det jag vill ha igenom är ett babysim anslutet till babysimförbundet eller vad det nu heter;) Så blir nog allt anpassat efter deras regler. Vill ha instruktörer som sjunger å busar å allt det där... Tänkte börja inne i stan, emnja gfår ingen kontakt med de som har hand om det. Å så är det tråkigt att åka själv.

2008-11-25 @ 15:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback