Inget särskilt

Så här fin blev Matilda med hela maskeraddräkten på.
Jag har lagt in bilder på henne tidigare när jag hade sminkat henne.

Vi har varit på stan idag, eller ja Bergvik. D skulle handla på Biltema och jag och Neo skulle handla till honom. Blev en tröja och kanske någon present till fars dag på söndag. Hade tänt åka till Ica Skåre för tat handla mat och hälsa på min gamla arbetskamraeter men vi ville hem så vi snabbhandlade istället. Pratade med chefen-Christina förut om att hoppa in på helger så hon skulle ringa när de behövde hjälp, vore bra med extrapengar. Spec nu när det blev så att jag var tvungen att betala tillbaka lön till jobbet för att de f***at upp det.

Har försökt fixa till min blogg men jag fattar inte så mkt av kodmaller, tittat på www.designadinblogg.nu men jag fattar inte alls. Ska be L om hjälp, hon har fixat till sin så fint.

Är väldigt trött idag, inte fått sovit så mkt igen...Neo är tät i näsan...igen och har svårt att andas. Skulle köpt ersättning för att testa om han blir mer mätt på det men vi har ju minne som guldfiskar så vi glömde så klart. Har tänkt att träna snart, orkar eg inte men jag måste. Tränar hellre vid lunch eller fm för på kvällen e jag så trött.

Om ni någonsin blir ledsna så titta på Tiankov TV, det måste vara det roligaste. Har ingen aning om vad det är men de visar svindåliga musikvideos från något rysk-aktigt land. Man kan inte sluta skratta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback