Neo is my name

Neo har gjort små framsteg igen ;)

I måndags så var vi ju på BVC och då frågade hon om han börjat lyssna till sitt namn men det hade han inte. Men om det var på kvällen eller på tisdagen så började han reagera när vi sa hans namn. Var så roligt. Jag vet inte om han gjort det tidigare heller men vi märkte det inte förrän då. Han vänder sig mot den som säger hans namn och ler. Häftigt!!!

Sen har han under veckan hittat sina fötter, eller iaf sin vänstra fot. Den drar han i hela tiden.

Han blir bättre och bättre på att greppa och kan få tag på saker han slängt i väg, om de är nära såklart. Han kan ta ur nappen och ibland få in den i munnen igen.

Neo försöker sätta sig upp hela tiden, han drar sig uppåt när han ligger ner, försöker nästan gå upp i brygga. Sitter han i babysittern så sätter han sig upp hela tiden. Om han ligger på rygg och jag håller honom i händerna så att han ska sätta sig upp så nöjer han sig inte förrän han står upp :)



Så här lycklig blir jag när jag klarar sätta mig upp själv.


Är så stolt över min lilla älskling!!!!
För mig finns det inget vackrare än min Neo!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så fin han är! Och duktig! På näst sista bilden tyckte jag han var väldigt lik sin mor:)

Postat av: Lotta

Vilken härlig unge! Och vad stark han är!

2008-11-22 @ 05:38:58
URL: http://www.landsronningen.com
Postat av: Linda

gud så söt=)

2008-11-22 @ 12:15:03
URL: http://zinghazolova.blogg.se/
Postat av: Jess

JA han är otrolig min pojk!

Tack för era kommentarer.

kramar till er

2008-11-23 @ 22:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback