så var det onsdag igen

Neo var så trött när jag väckte honom kl:9.15. Inte så tidigt eg men min skatt vill sova länge.
Tog bilen till kyrkis för att det regnade, annars tar det bara 5-10min att gå. Det vara jag och två mammor till där, förkylningstider,för de andra hade anmält sina msåttingar sjuka. Men det gick lika bra att va få. Vi gjorde ljus, stearinströssel i olika fäger som vi hällde i ljuslyktor, blev ganska fint.
Neo var jättetrött och varm, vet inte om han oxå håller på att bli sjuk eller om han bara e trött. E ganska varmt där borta så röda kinder behöver inte betyda så mkt. H´s småttingar Hugo och Ellen va oxå trött och gnälliga så det kan ju va det trista vädret som drar ner humöret. Till fika fick vi glass idag, så jag fuskade med mitt godisintag idag.

Jag och D har bestämt att vi inte ska äta godis och sött varje dag, får en dag i veckan. Sen Neo föddes, började nog 2-3v innan, så har vi ätit godis eller kakor varje dag. Har byggt upp ett sånt behov att vi fått abstinens. Vi började i måndags och då var det jobbigt, tisdagen gick bra tills efter träningen då var det jobbigt. Idag har jag itne varit sugen men t lite glass förut, ville eg inte utan åt för att det fanns. Så dumt!!!

Imorgon är det Ostkakans dag så då ska jag prova ett recept från svägerskan L som äter LCHF-diet. Smakade den i söndags och den var god, men jag ska nog ha i mer mandel, love nötter.

Jag och Neo åka till syrran strax. Skulle eg spinna men Neo sover fortfarande och jag vill inte väcka honom och då blir det tajt. Styrketränar istället då behöver jag inte passa en tid. Skönt att dte finns de som vill passa skrutten ;) som ber mig åka och träna så att de får ha honom...hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback