Tränat

Åh vad skönt det var att träna.
Har så mkt energi att göra av med när tisdagen kommer.
Det är veckans höjdpunkt att få gå ner själv, prata med de andra honorna och skutta runt.
Ikväll så såg det mörkt ut först för D skulle spela, brukar annars vara på onsdagar, men som tur var kunde Noes faster L passa. Hon och kusin K kom och tog hand om min skatt och det hade gått bra. Han hade gnällt lite men det fixade L galant. Känns tryggt att lämna honom hos henne. Hoppas att hon inte blev skrämd utan vill ta honom igen.
Tack för hjälpen!!!

Dagen har gått så fort. Hade tänkt gå upp tidigt men vi vaknade inte förrän 11. Då tog vi en promenad och sen rusade dagen förbi en väldig fart. Neos farbror F med fam kom förbi på kaffe, det var trevligt. D dricker knappt kaffe hemma och jag är ständigt sugen så jag tackar för de som vill komma och göra mig sällskap ;)

Imorgon ska D kjobba, kommer kännas konstigt nu när han varit hemma så länge. Men dagen kommer gå fort, ska på kyrkis och sen till K-d. Hälsa på syrran och träna.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Skrämd? Nej du, det ska nog mer till för att skrämma mig :O)

Passar honom gärna, det är bara mysigt....

Kanske kan vi ta ut honom i vagnen nästa gång, så mina hundar kan få en promenad!

Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback