Charlottenberg-bättre än jag trott.

Jag har fått sova massor inatt igen, Neo vaknade bara 2ggr. Visserligen väldigt ledsen båda gångerna för han hade ont i magen men han somande om ganska fort igen. Andra gågnen i sin pappas famn. Tror att det kanske va det som gjorde att sova så bra. Neo brukar vakna oftare och oftare ju närmare morgonen vi kommer men om han sover med D så sover han mkt längr. Fick byta blöja båda gångerna i natt oxå men det gick bra oftast blir han piggelin av det men inte inatt. Det lustiga e att de nätterna som jag fått sova mkt e jag  mkt tröttare när vi ska gå upp. Neo vaknade strax innan 9 men vi låg kvar och gosade till 9.30. Han skriker aldrig på morgonen, nä rha vaknar så ligger han och sparkar lite med benen och pratar, gurglar och skrattar tills vi går upp. Visst, tar det för lång tid så säger han till att det är dax :)

Igår så åkte jag och Neo med Malin till Charlottenbergs shopingcenter. Jag har inte varit där förut (bara ätit på McDonalds på väg hem från flygplatsen). Det var mk bättre än jag trott, fräscht, lite folk och bra affärer. Handlade lite kläder till Neo, en mössa till mig och ofantligt mkt godis. Godisaffären var den största jag varit i, kunde handlat ihjäl mig. Var helt oplanerat att åka dit. Malin kom förbi på fm och hade inget att göra,sa att hon var sugen på att shoppa så vi bestämde att åka dit. E ganska trött på Bergvik.  Typiskt nog, för at spä på vår otur, så körd ejag förs fort. Jag trodde att dte var 90-väg och fattade ingenting när kameran blixtrade till, var 70. Så surt. Blev så ledsen, när sånt händer blir jag kall och illamående. Men jag ville inte att det skulle förstöra min da,g så jag skakade det av mig, inte mkt att göra.

Jeans + skjorta, nyårskläder :) Köpte jag för några dagar sen. Skitsnuggt tycker jag! Mjukta och goa myxor även om det inte ser ut så. (H&M)


Tomtedräkten är jag inte säker på att vi ska behålla. Lite töntig tycker jag, tror jag ska försöka få tag på tröja och byxa istället. Vi får se. (Kappahl) Mössan e till mig, tjock å go till vinterpromenader. (Cubus)


3 för 2 på Kappahl. Börjat köpa 74/80 nu. Tröjan bredvid med skjorttryck på är strl 86/92 på men jag var tvungen att köpa den. Rock-bandanan köpte jag för ett tag sen men den e lite stor, kanske passar när tröjan passar. (Allt från Kappahl)


Denna myströja köpte vi här omdagen. Han e så söt i den. (H&M)


När vi kom hem spelade killarna så vi följde med Malin hem och myste på soffan med vårt godis till de spelat klart. De bastade och drack öl oxå (iaf de myndiga i gänget), blev lite avundsjuk, lät så gott.

Nu ska jag fixa lite frukost och sen väcka min kärlek.

Kommentarer
Postat av: Linda

gud så sött med skjorta och slips:) finns ju så mycket fina kläder så man skulle kunna shoppa ihjäl sig. För det är ju mycket roligare att köpa till sina små än till sig själv, tycker jag iaf=) själv har jag målat färdigt taket i lovas rum och tapeterna ska jag hämta på måndag=) det börjar ta sig nu.

Kramis

Postat av: J

Va kul, då måste jag komma och kika snart.

Håller med om att shoppa, köper nästan inget till migsjälv längre. Vi hörs.

kram

2008-11-08 @ 18:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback