AC/DC

Är i K-d hos mamma och pappa. David försöker få tag på AC/DC biljetter. Han, Anders och Malin åkte in innan 8 och ställde sig i kö, men det var ganska många där redan så jag skulle försöka på ticnet samtdigt. Kl.10 släppdes biljettern och jag loggade in 9.45 men det var för sent, kom in in. Nu väntar jag med spänning på om D fick tag på några biljetter.

Neo är på tur med mamma och pappa. De skulle hem till en vän och ville ha med Neo. Klart de fick :) Ska åka till stan och möta upp de andra när de fått biljetterna. Sen kanske fika med Anna som bor i Gbg men e hemma i helgen men då ska jag nog hämta Neo innan för hon vill nog träffa honom.

Nu ringde han och de hade fått tag på biljetter. Lite krångligt var det för när det var D´s tur så var biljetterna slut, det fanns 2 sittkvar som ha tog men han skulle ju ha 4. Dessa sitt var även långt bak så det var inte så kul men så gick de tillbaka för ibland lämnar folk tillbaka biljetter och då fick han 2 stå oxå. Sen så släppte de även till en ny spelning på söndagen så den köpte Anders till så nu ska ant jag och Malin med dem på den spelningen, det kan nog bli kul. Jag är ju inget AC/DC fan eg men det brukar ju bli bra live + att det skulle va kul att göra tillsammans. Mamma och pappa bor ju i Sthlm då oxå så då kan de passa Neo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback