Älskar att sminka!!!

Det var så roligt att jobba idag. Jag älskar verkligen att sminka, det är vad jag vill göra. Måste komma på ett sätt att få det att funka. Är så lycklig när jag sminkat någon och ser hur fin den personen blir.

Det enda som var jobbigt var att jag saknade Neo, tycker inte om att va ifrån honom. Har haft honom i famnen och pussat på honom sen jag kom hem, han e så underbar och jag kan inte få nog av honom.

Jag har ju sagt att vi ska försöka äta lite mindre godis å så, vill ju ner i vikt båda 2. Har inte gått så bra. På Arvika marten köpte vi 4paket kokosbollar, 1 paket delade vi med D´s kusin Daniel och Ida de andra 3 tog vi med hem. Vi har ätit upp dem. Tanken var att frysa in och ha när vi får besök, men det gick inte så bra. Kan säga att min mage inte mår så bra, jag kan inte äta så mkt socker och choklad-magen pajjar. Nu får vi inte köpa hem mer. Vi åt även en massa chips och drack lite vin under helgen så vi slog på stort...

Ikväll är det eg jympa på skolan här nere men jag har inte försökt få tag på barnvakt för Neo är fortfarande förkyld så jag tänkte att han ska få va hemma och ta det lugnt denna v, tror inte vi ska gå på kyrkis imorgon heller. Har ju testat allt annat så det är bar detta kvar. E han inte bättre tills torsdag får jag ringa läkaren igen.

Kommentarer
Postat av: Svägerskan (Storasyrran) L

Jag har ju kunnat passa honom!

Fråga nästa gång vettja!

Postat av: Jess

Åh vad gullig du e, frågar nästa gång. Denna gång tänkte jag att han skulle få en lugn hemmakväll iaf. kram på dig

2008-10-07 @ 20:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback