Färgat håret

Bella, Maries syrra, går frisörprogrammet och har praktikplats i Grums. Dit åkte jag imorse för att färga håret. Blev mellanbrunt med ett ljust parti som slingrar sig genom håret, en del fram och en bak. Hon hjälpte mig även att fixa till håret bak. Blev väldigt nöjd. Billigt oxå, eftersom hon ör elev får hon inte ta betalt, blev bara 100kr!!! Helt otroligt. Någon som blev sugen, säg till så hjälper jag dig boka tid.

När jag kom hem så lagade vi mat och sen kom mamma. Alltid kul när hon kommer. Fikade, lekte med Neo och badade honom. Hon åkte för en stund sen och sen dess har vi vilat på soffan. Neo slocknade nästan direkt och jag är jättetrött men kan inte sova. Reste mig nu och tände en brasa, släckte ner huset och tände ljus...mysigt!!!

Kommentarer
Postat av: Linda Å

Skönt med öppen spis saknar finns inget mysigare än att tända en brasa såhär på hösten och vintern. 100kr? det var ju helt galet billigt=) klart man blir sugen, blev såå missnöjd sist jag var till frissan och då tappar man suget:( kram från oss

2008-10-23 @ 12:48:29
Postat av: Jess

Öppen spis är underbart.

Jag har ju oftast blivit nissnöjd jag med, därför har jag ju klippt migsjälv länge nu men Bella var duktig, visserligen färgade vi mest-klippte bara ihop det bak. Jag blev väldigt nöjd och ska kolla om hon vill klippa mig nästa gång jag behöver klippa mig.

kram

2008-10-23 @ 18:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback