Happy Halloween!!!

Vi har hunnit med en massa idag.

Imorse kom
tokan hit och fikade. Hon kom innan 10 så vi hade precis kommit ur duschen. Vi är ganska sega på morgonen. Hon tyckte att vi har ju småbarn så vi borde ju va uppe tidigt, inte vår son inte ;) Det var jättetrevligt att hon kom och perfekt att det blev tidigt så blev inte dagen stressig.

När hon åkt så åkte vi till Grums för att handla lite inför kvällen, mat och en tur till systemet. Sen åkte vi till Säffle och Kila. Ville åka till farmor och farfars grav, det är ju 1:a Alla helgona sen farfar gick bort i januari, farmor gick bort redan 1992, så då ville jag sätta ett ljus. Skänka dem lite värme för tankar skänker jag dem nästan varje dag. Vi passade även på att åka förbi deras gamla hus. Familjen som bodde där hade verkligen inte gjort förbättringar, usch vad fult de målat å så. Men det var ganska bra att de gjort om för då kändes det inte som deras hus och jag fick inte samma pirr i magen som jag alltid fick förr. Detta har annars varit en så speciell plats för mig och det gjorde väldigt ont när farfar sålde och flyttade till Spanien. Men det kändes ändå ok eftersom jag visste att det var bättre för honom att få bo i värmen.

Det blåste och var väldigt kallt på kyrkogården så vi blev inte långvariga utan åkte hem och lagade mat. Fläskfilé och potatisgratäng sen förberedde vi maten inför kvällen. D´s syrra och familj skulle komma på tacos. Skönt med mat man kan förbereda, jag brukar annars få stå i köket större delen av tiden som vi har besök och det är inte så kul. Men ikväll så gjorde jag iordning allt utom köttfärsen så det gick väldigt snabbt när vi väl skulle äta.

Sydde iordning Noes Halloween-kostym, han blev så söt.


Efter 18 så åkte D för att hämta familjen, under tiden Halloween-pyntade jag lite. L var tvungen att åka till jobbet, en maskin krånglade och tyvärr blev hon fast hela kvällen men vi klarade oss bra. Hade jättetrevligt. Tack så mkt för att ni ville komma och tack för presenten. En jättefin kruka med lyxgodis.

Neo och hans vackra kusiner K och M.



Nu har jag kört hem familjen och D och snutten sover så gott tillsammans, det är så underbart att se dem tillsammans-blir jätterörd! Älskar mina killar!!!



Denna Halloween har varit väldigt lyckad. Även om vi har den riktiga festen imorgon, på fel dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback