Kyrkis

Onsdag = kyrkis, så det har vi varit på.
Är kul att träffa de andra. Idag sjöng vi inget utan vi pysslade. Gjorde små rosa änglar. Neo var så duktig så ;)



Neo satt i egen stol för 1:a gången. Gick riktigt bra och han tyckte att det var helt ok. Var lite lättare att pyssla utan honom i knät.



Idag var jag lite smart och tog med liften i vagnen in. Har inte gjort så förut för den är svår att få tillbaka men han blir så ledsen när jag väcker honom. Det var mkt smidigare + att han hade sin egen plats att sova på när han blev trött. Och det var mkt lättare att sätta tillbaka den med Neo i än när den är tom, så det kan jag göra fler gånger. Men jag märkte att han nog inte kan ha den alltför länge till, börjar bli för kort.



Ikväll kommer vi träffa de flesta igen för då ska vi klädparty hos Neos kompisar, kusinerna Amanda och Hugo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback