Massa besök

Dagen har varit full.
Började med en jobbig natt, Neo är fortfarande täppt. Vaknar hela tiden och är ledsen och hungrig, så jobbigt men mest synd om honom. I morse fick D ta honom så jag fick sova en stund.

Runt 11 blev jag väckt för då skulle Fredrik och Linda komma på fika och hjälpa till att bära ut vattenberedaren. Sen fick vi en stund tillsammans innan Robban kom runt 16 med nya beredaren. Sen kom Thomas och kopplade in strömmen vi fick varmvatten. Samtidigt kom Lisa och My, ja Lisa är hemma en kortis från Norge. Så kul att träffa er. Efter en stund kom Therese, Annica med deras småttingar Amanda och Hugo. Hade beställt en massa från New Body som de sålt för Sportklubben. De stannade en stund, så kul med besök. Jag älskar att få besök.
Vi planerade lite inför Halloween då vi ska ha en liten fest.

Nu har varmvattnet kommit igång, och jag har precis tagit en dusch - skönt med en dusch hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback