Roligt bland det tråkiga

Har ätit lunch med mina gamla vänner idag.
Var så roligt att träffa dem. E så synd att vi ses så sällan. Frida har jag inte sett sen hon var nygravid och nu e hennes underbara dotter ca: 1 år och 4månader.
Var iaf en ljuspunkt i min ledsna dag. Är så jobbigt att jag blivit så snurrig att jag inte har koll på något längre, minnet är så kasst. Har blivit en förvirrad mamma :) Hoppas korten kommer fram även om jag nu spärrat allt så känns det ändå bättre än att någon annan har dem.

Igår morse fick jag massage å så av Maries brorsa som är naprapat och hemma på besök. Fick även med några stretchövningar att göra hemma, hoppas att detta ska hjälpa. Har haft ont svansen som jag felaktigt sagt ett tag, fick reda på att det är korsbenet i ryggen som ömmar.

Igårkväll så var vi på middag hos D´s farbror Kalle och Agneta. De visade sin årsfilm från 2007, jättekul. Kalle e duktig på att göra film han och Agneta lagade god mat. Neo mådde inte så bra, var för varmt med alla folk och ljus så han och jag fick sitta i ett annat rum med Tindra och leka, men det gick bra det med :)


Kommentarer
Postat av: Svägerskan (Storasyrran) L

Tråkigt med plånboken :o( Den kommer nog tillrätta ska du se.

Åh Middag hos Agneta o Calle, hade ni trevligt?

Själva var vi på båttur på lördagseftermiddagen.

Du är ingen förvirrad mamma, en av de mest fokuserade jag vet faktiskt. Go for it Jessica!

Kram!

Postat av: Mamma

Älskar dig min stora tös!

Det kommer något positivt ur allting fast just nu så känns det inte så men lita på mig och tänk framåt.Pussa Neo!

Kram o hälsa mamma

2008-10-20 @ 07:25:04
Postat av: Jess

L: Om du bara visste vad det värmer när du skriver uppiggande kommentarer. Du är underbar!

Middagen var jättetrevlig, jag fick mest va med barnen men det gick bra det oxå.

massa kramar



Mamma: Jag älskar dig! Tack för att du finns.

kram

2008-10-20 @ 09:04:24
Postat av: Linda

men lilla vännen:( jag tycker absolut inte du är en förvirrad mamma, förundras hur du hinner med allt:) för det gör jag fortfarande inte.. och kommer nog aldrig göra heller:) kram Linda och Lova

2008-10-20 @ 11:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback