Underbar dag

Underbara höstsol. Det var så fint väder idag igen. Vi passade på att ta en långpromenad innan D skulle till jobbet och jag till K-d. Var så skönt att va ute och det blir varmt i solen. Sen kom vi hem till och maten jag satte på kokning innan avr innan. Tycker om mat som sköter sigsjälv. Idag blev det köttgryta m potatis och rotfrukter.

Tränade på friskis i em, var så skönt. Det är så roligt att träna!!! Men idag gick jag upp ett steg i grad och det var riktigt jobbigt, e så trött. Neo var hos syrran undertiden så efter träningen åkte jag dit och umgicks. Hennes kille kom efter en stund och då åt vi middag. Han e riktigt trevlig, så glad för hennes skull!!!

Neo ligger och sover och jag ska strax göra honom sällskap. D jobbar sent denna v så det blir ensamma kvällar. Men ikväll e d ok för jag ska upp tidigt. Ska jobba imorgon faktiskt, en kortis. Sminka på
Klemner 8-10 och på Lipkin 10-12, ska bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback