Fredag igen!

Så var det fredag igen, tiden går så fort och snart e lilla Neo 8v och nästa helg blir det dop. Snart är han väl tonåring och sticker iväg på moppe oxå...fast iofs om han pappa får betsämma så blir det nog en barnmoppe eller 4hjuling snart ;)
Jag vaknade ju för några veckor sedan när han låg och sjöng att han skulle köpa en 4hjuling tills sin älskade Neo. Det är ganska roligt att ha en sambo som pratar i sömnen ibland...men snarkningarna kunde jag vara utan. Har en på varje sida om mig som snarkar.
Men det är skönt att veckorna går fort för det är så tomt utan D när han jobbar.

Har precis pratat med Volvia, som vi hade som försäkringsbolag för V70. Vi sålde bilen den 22/7 men jag märkte att de fortfarande drog för den. Blev lite orolig att den inte var reg som såld och satte D i att ringa runt lite, men allt stämde. Anl att jag blev orolig va för att jag pratade med Volvia när vi tecknade för den andra, skrev över den på mig för 2v sedan, och då sa de att V70 skulle försvinna automatiskt. Men nu är det klart och jag får 2månader tillbaka i slutet av månaden.

Har hunnit med dagens promenad, är så skötn att komma ut varje dag. Spec idag eftersom jag knappt lämnade sängen igår. Har en massa energi så om Neo tillåter ska jag städa lite och kanske träna lite. Längtar så efter att få börja träna så jag tänkte börja lite försiktigt här hemma. När D kommer hem ska vi ta en kik i Sockenstugan om alla dop-gäster får plats och sen ikväll kommer Tommy, Annica och Hugo hit. Då blir det tacos och mys-ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback