Lätt att spendera pengar...

...ja, det har det verkligen varit idag.
Jag älskar att shoppa men gillar inte att spendera pengar...går inte ihop jag vet :(

Började dagen med att lämna snoddas hos syrran och åkte till friskis för att träna jympa. Var skönt. Sen köpte jag med sushi och vi åkte till mamma för att luncha. Det har öppnat ett nytt sushi-ställe i Haga som jag varit väldigt sugen på att testa. Det var jättegott, kanske lite smaklöst ris tyckte jag men kändes fräscht och var prisvärt. Jag blev oxå mkt mättare än vad jag brukar bli. Rekommenderar att testa
Happy Kitchen, de har även en blogg.

Sen körde jag syrran till jobbet och började att beta av min "att-göra-lista". Mamma tog hand om Neo. Skulle lämna tillbaka kläder på Gina Tricot och Lindex. Köpte istället sockar och varma tossingar till Neo på H&M, overall och mössa till Neo på Kappahl. Mamma sa att Neo kändes lite febrig så jag köpte med panodil till honom ifallatt, och slängde även med tabletter till D-han har huvudvärk nästan jämt, försöker förklara att vatten och mat hjälper mer än tabletter men han lyssnar inte utan kör sin diet på godis och kaffe med kanske 1 mål mat om dagen och är han riktigt duktig även frukost. Linsvätska till D och kort och present till Hugos dop på lördag, men det hittade jag på Barnens hus. Sen fick jag åka till Elgiganten för kylskåpet som kom idag hade en trasig lampa, typiskt. Fick en ny som de petade ur ett annat skåp, säljaren tappade det i golvet så jag hoppas att det fungerar annars får vi kontakta Electrolux serviceavd. Efter detta var det dax att köpa jympadojjor. Jag hade bestämt mig för att köpa nya nästa v men på friskis sa de att det var klubbrabatt idag och imorgon så jag passade på. De jag har nu går jag med ute + att de inköptes när jag tränade friskis på gymnasiet-det är inte så bra, kanske därför jag får ont när jag hoppar. Var ju typ 10år sen.
Sen hämtade jag upp Neo för mamma skulle åka bort. Hade inte hunnit handla mat så Neo fick följa med och det gick ganska bra trots att han itne mådde så bra. Men nu är vi hemma sen en stund tillbaka och han ligger i babysittern och tuttar på sin napp. Ska försöka få honom och mig att sova snart.
Eg skulle vi hem till Marie och Noah men jag ville inte när Neo inte mår bra så vi får se imorgon kankse, M fyllde år igår-Grattis i efterskott, och vi hade tänkt fira henne.

Tog tempen på Neo både hos mamma innan vi åkte och när vi kom hem men den var bara på 36,7. Men något är det iaf. Han är väldigt varm trots att han bara haft på sig body idag, är trött och hängig och vill bara äta. Vi ska gosa lite nu han och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback