Bilstolen

Jag e ganska nöjd med bilstolen. När jag väl lärde mig så e den enkel att sätta ihop.
Hörde även av Annica idag att den ska va lätt att ta ur så det får jag fråga mer om.

Det e ganska lätt att få i och ur Neo. Han verkar sitta säkert men ibland tycker jag att han sitter illa när han somnar. Den har en funktion att man kan tilta den så att barnet kan sova bättre men den e max nedfälld och ändå ser det ut så här:


Men ibland så ser det ok ut, som här.

Sovande barn e underbara. Vill bara väcka Neo och pussa på honom. Även de dagar som jag längtat tills han somnat.

Kommentarer
Postat av: Annika

jag vet precis vad du menar!!! kan titta på Chanel i timmar!! längtar efter er!!

Postat av: annika

hej gumman!!!

De säger att man inte får anstränga sig och träna efter 6-8 veckor här också men de har inte sagt varför så jag trodde att eftersom jag mår såå otroligt bra så kan jag rida lite... men jag ska tänka om och vänta lite till!! tack.. har ingen lust att bli kissa på mig... fast med ridningen tränar man knipmusklerna också... jag ska ta det lugnt.. :0) nöjer mig med att gå ut o gå ett tag till ... puss

2009-05-02 @ 13:10:59
URL: http://hollandssvenskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback