Gudmor

Igår kl.12.26 fick mina kära vänner Annika och André en liten dotter.
GRATTIS, GRATTIS!!!

Flickan ska heta Chanel, vägde 3770g och var 49cm lång.

Hon ska vara underbar och allt hade gått jättebra. Jobbigt så klart, tog tid som det oftast gör för förstföderskor.
De är kvar på sjukhuset ett tag till, blev sjukhuset istället för hotellet för värkarna avstannande, där fick hon även bedövning och det är även därför som de fortfarande e kvar. Ryggmärgsbedövningen behövde släppa och lillan ska kissa.

När de kommer hem har de hemhjälp av en sköterska i en vecka, lyx!!!

Så fort de kommit in i rutiner och så, så åker vi till Holland och hälsar på.


Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis lilla gudmor. Då har du en av varje att ta hand om nu. Hälsa alla. Kram mamma

2009-04-07 @ 10:06:50
Postat av: Neos farmor

Hej jätteskoj att allt är över och att det gick bra. Hälsa och gratta från mig.

Kram svärmora

2009-04-07 @ 19:06:26
Postat av: Lotta

Får lov att gratulera Gudmor!

Krama dem från mig, om ni åker dit!

Postat av: Lillsyrran

Grattis syrran!

Vad roligt för dig att bli gudmor.

kram och puss

2009-04-08 @ 09:40:57
Postat av: Annika

grattis Gudmor... Jag har bestömt att de ska gifta sig så kan vi bli en stor lycklig familj... låter som en bra plan eller hur...

puss och kram

2009-04-09 @ 21:18:30
URL: http://hollandssvenskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback