Hotwood på MySpace

Här kan ni lyssna på Hotwood!
Oscar har lagt upp låtarna de spelade in i lördags på deras sida på MySpace.
Jag tycker att alla låtarna e skitbra, men "Play that song" är min favvo, det är den bästa låt jag hört på länge!

Jag är så stolt över dem.
De gör musiken själva, och spelar grymt bra och Robert har så skön röst. Kan ni förstå att trummisen och basisten bara spelat sen i somras!?
Roligt att ha med 2 familjemedlemmar i bandet, båda gitarristerna, och de andra känns som familj.


Bilder från när killarna repade inför spelningen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är lycklig:) Än så länge iaf kanske man ska säga. Vi måste som sagt träffas nån dag så du kan få detaljer:) Ska på kryssning imorgon så de närmsta dagarna blir det svårt.. När kommer D hem igen? För jag antar du gärna vill vara med honom då. Säg nån dag som passar er vet ja. Kram

Postat av: mamma

Tack för igår. Jätteroligt att få träffa er igen. Längar till nästa gång. Förstår varför du tycker att "Play That song" är bäst. Tycker att de spelar hur bra som helst o ffa för att vara "nybörjare" Häls David och ge Neo en puss från oss.

Kram mamma

2009-04-23 @ 07:44:39
Postat av: HEHE

Rolig den där morsan, inte många i den åldern som lyssnar på den sortens musik?

Undrar vad hon gjorde innan hon skrev det där inlägget kanske luktade lite på flaskan!



En före detta värmskoging

2009-04-23 @ 12:07:20
Postat av: HEHE

Den där morsan, rolig typ som gillar den sortens musik kan inte vara vanligt när man kommit upp i åldern, undrar om hon ens förstår budskapet i texten?

Aja roligt med lite oldgruppies så där för små pöjkerna i bandet!



Hade från en före detta värmskoging!

2009-04-23 @ 12:13:23
Postat av: mamma

En kommentar till HEHE.

Du kan väl inte veta hur gammal jag är eller hur och jag fattar nog mer än vad gör!

Ta till flaska kanske du gör. Det behöver inte jag för att fatta. Tänk dig för innan du gör dumma kommentarer. De kanske inte är så smart om man inte känner personen.

2009-04-23 @ 16:45:38
Postat av: David

å vem fan är en före detta värmskoging då?



hård som sten i alla fall

2009-04-23 @ 20:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback