Så e man själv då...

D åkte till Norge tidigt i morse.
Va så tomt att vakna utan honom och hela dagen har jag liksom väntat på att han ska komma hem...men icke.
Jobbet var nog inte riktigt det han trodde men det kommer nog bli bra.
En gammal kollega från Dykmagasinet jobbar där visade det sig.

Fick besök av Neos kusin lille O och den yngste i Bengtssons skaran. Kul att de kommer trots att D e borta.
De försökte hjälpa mig med punkteringen på vagnen, men det funkade inte iaf så jag måste köpa ny slang.
Som det e nu så måste jag pumpa den när jag ska gå med Neo och ibland även efter vägen, det går ju men e lite irriterande.

När vi vaknade så försökte jag träna lite, styrka på golvet. Detta tyckte Neo va kul, en ny lek med mamma och hoppade på mig och busade, lekte, rev och bet på mig :) Kunde inte annat än skratta men det blev inte mkt träning, förutom magmusklerna då :)

Har även hunnit så lite kryddor och olika tomater. Hoppas att det blir bra trots att jag planterar så pass sent.

Några kort på sötnosen från i måndags då vi skulle på 2års kalas för Lova.


Han hade svart slips oxå. Söt va...

Dagen efter, fortfarande blåfärg kvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin han är:)

Postat av: Lotta

Fin är bara förnamnet :O)

Vi finns här om det blir långtråkigt, det vet du väl :O)



Kram kram!

2009-04-15 @ 21:44:57
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Sandra

Vilken liten tuffinf! Jättefin som alltid!

2009-04-15 @ 22:27:12
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/
Postat av: mamma

Underbart go som alltid. Vilken duktig och påhittig mamma Neo har. Lycka till ikväll med sminkpartyt. Du är otroligt kunnig och har verkligen blick för att personen bakom maken blir vacker och nöjd!

Kram mamma

2009-04-16 @ 09:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback