Städtant

Har varit duktig idag.
Neo sov länge ifm så jag passade på att omorganisera i köket. Har en massa som liggerpå överskåpen och jag hatar det, ger ett stökigt intryck. Har även en massa saker på bänkarna.
Men inte nu längre.
Rensade ur några skåp, slängde massa platsbrukar och stuvade om, nu finns saker som hör ihop tillsammans + att jag fick ner allt från överskåpen längs ena väggen + assistenten. Nu känns det mkt bättre.
När jag städade så ringde Emma, hon var hemma över påsk och ville hälsa på. Så trevligt att träffa henne, inte setts sen jag fyllde åri oktober.

När Emma åkt så gick jag på promenad med Neo igen, så att han sov lite till. Då kunde jag plocka undan, dammsuga (även bakom alla möbler jag kunde rubba!!!) och slänga ut alla mattor och filtar.

Våttorkade rummen med dörr med Neo i hasorna, fixk mota bort honom hela tiden och va snab att stänga dörrarna :)
När D kom hem så marinerade jag skinksteken tills imorgon kväll, hoppas den blir lika god som mammas.
Nu skakar D mattor och jag ska natta Neo sen städa det sista, sen myskväll med godis. D har handlat idag.

Det var inte lätt att blogga när Neo trycker på tangenterna hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Glad Påsk på er!

Jag ska bli bättre på att höra ev mej! JAg lovar! Det har varit så mycket nu hela tiden tycker jag, så jag har intehunnit med mej själv ens känner jag. Kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback