Utedag

Det var en trött liten kille som somnade för en stund sen i sin säng.
Vi har varit ute större delen av dagen och avslutade i badhuset så det var nog inte så konstigt att han var trött.



"-Mums vad gott det var med jord och bark. Mamma var så tråkig och petade ut det mesta men lite fick jag allt svälja."

Jag planterade om mina pelargoner och tog några sticklingar. Hoppas det blev bra, tror jag gjorde som Lotta sa. Fick hjälp av Neo, iaf med att sopa undan det som ramlade bredvid och lite hamnade i munnen :)
Skulle gräva lite i landet oxå men då tröttnade Neo.

Efter lite vila och mat så åkte vi till badhuset. Det var så längesen nu igen och då var han rädd för vattnet igen. Jätteläskigt tyckte han, lite synd om honom. Gick bra en stund men sen blev han trött, han paddlade så med benen hela tiden. Kröp nära och la kroppen runt mig och vilade. Som ett hemskt avslut så ramlade han i duschen, satt på rumpan men gled omkull av allt vatten och duschgel, blev en ordentlig smäll och han fick så ont lillen. Men det gick bra.
Somnade i bilen hem, helt utmattad efter en lång dag. Halvsov när jag bar in honom, fick välling och protesterade inte ens när jag la honom i sängen, efter lite gos.

Kommentarer
Postat av: mamma

Att vatten ska göra så ont Neo-det ska inta vara så...

Trågig mamma du harsom inte låter dig äta vad du vill. Vi ses på onsdag i Karlstad hos moster.

Kram till dig o mamma från mormor

Hälsa pappa att det kommer att fixa sig-för det är han värd!

2009-04-20 @ 21:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback