Utvecklingsuppdatering

Neo har blivit så duktig på att stå själv. Nu kan han stå flera sekunder och utan att vajja.
Han går omkring hela tiden, mot möbler, väggar å sånt. Reser sig mot allt och får tag på massa saker som jag inte tror han kan nå.
Han är itne lika mammig längre. Visst e han på mig mkt fortfarande men nu går pappa lika bra, eller nåra och kära som han e trygg med. Han vågar krypa runt i olika rum utan att jag e där. Men efter en stund letar han efter mig. Häromdagen så duschade jag och D och vi hade dörren öppen så att vi kan höra om Neo gråter. Men nu hade Neo lärt sig vart vi kan va och kom dit, kröp in...hela vägen in i duschen med kläderna på och började plaska och leka. Det blev en familjedusch istället :)
Han vågar leka med nya leksaker som varit lite läskiga förut eller som hanitne vetat vad han ska göra med. Igår såg jag oxå första tendenserna till att han vet att det e hans leksaker. Linda var här med Erik, som lekte med Neos leksaker men Neo knuffade bort honom. Men vi sa till honom och han lugnade ner sig.

Maten e fortfaradne lite kinkigare, han äter allt men väldigt små portioner och ändå rör han sig mer och blir bara rundare :) Knepig ämnesomsättning. Välling e ändå det bästa som finns!

Bilder från senaste veckan.

Klassisk syn, Neo hänger i mina byxor. Han brukar dra ner dem, resåren i midjan e sådär efter att en stor gravidmage tryckts ner i dem.

Klättra på mamma är kul, spec när hon tränar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback