Fredag

Idag har inte Neo varit kul.
Han har varit trött och uttråkad nästan hela dagen.
Arg på mig och skulle bara va hos D, han fick inte sätta ner honom en sekund för då grät han floder och slängde sig i backen så jag trodde han skulle bryta varenda ben i kroppen. Men han lugnade ner sig mot kvällen och var sitt vanliga goa jag.
Vi gick en tur till gungorna vid Sockenstugan efter lunch och det var roligt. Han fick gunga, gräva i sanden och klättra och springa omkring.

Man måste så högt upp det bara går, säger Neo och klättrar på stora (lilla) stenen på gräsmattan. Därifrån såg han en stor pinne som han var tvungen att ha och att slå den i mammas huvud var superkul. Hårt oxå, pinnen gick av...aj. Sen såg han ett staket som han bara var tvungen att klättra upp på :)
Sen var han trött och somnade i vagnen...

Det var allt han fick va ute för sen regnade det hela em och vi fick va inne, och det avskyr Neo. Det var därför som han protesterade så.

En stund sov han iaf och så passade jag och D på att möblera om lite. Satte in spotlights i vitrinskåpet och flyttade det, runt några gånger. Sen flyttade vi runt alla soffor för att komma fram till att de nog ska va där de var innan :( vi får de hur det blir. Hade ju tänkt flytta tv:n till vardagsrummet men vi har ingen antenn till parabolen därifrån så det sket sig så vi fick tänka om. Lösning kommer snart...


Nu e D och repar och förbereder sig inför spelningen imorgon.

IMORGON MÅSTE NI GÅ OCH LYSSNA PÅ HOTWOOD PÅ CHEERS!!!
De e så bra.

Jag har tyvärr ingen barnvakt så jag komer inte kunna va där men vi har lite att fixa inför Chanels dop så jag blir inte helt själv utan jag och Neo åker och sover hos dem.
Iaf så kommer killarna att sälja skivor för er som vill kunna lyssna på dem hemma. De e oxå med i nyaste Slitz på deras nykomling lista. Coolt va!!! Top 5!!! Imponerad!? Jag är det....
Nu väntas bara skivkontrakt men det e på G, kanske, de har fått ett spår men jag säger inte mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback